Reklamuj się skutecznie – o totemach zewnętrznych.

Postawiony totem z reklamą na zewnątrz

Jaki jest sekret skutecznej reklamy? Nad tym zagadnieniem głowią się najtęższe umysły z kraju i zagranicy, bowiem doskonale zdają sobie oni sprawę, że osiągnięcie założonego celu promocyjnego może w prostej linii doprowadzić do zwiększenia rozpoznawalności danej marki oraz maksymalizacji zainteresowania oferowanymi przezeń produktami bądź też wyrobami.

Reklama zewnętrzna

Jedno jest pewne – to, co było skuteczne i przynosiło wymierne rezultaty jeszcze kilka lat temu obecnie powinno przejść do lamusa. Konsumenci o wiele lepiej reagują bowiem na innowacyjne rozwiązania technologiczne, które dodatkowo są wysoce responsywne oraz przyjazne dla użytkownika. W ten trend wpisuje się bez wątpienia totem zewnętrzny.

To wydawałoby się nieskomplikowane urządzenie kryje w sobie ogrom możliwości, a dodatkowo doceniane jest zarówno w kraju jak i za granicą z uwagi na swoją ponadprzeciętną wręcz uniwersalność. Konstrukcja takiego totemu jest niezwykle prosta – jest to bowiem ekran obsługujący funkcje dotykowe, który zamknięty jest szczelnie w wytrzymałej oraz odpornej na działanie niekorzystnych czynników atmosferycznych i uszkodzenia mechaniczne obudowie.

Zaoferować może on jednakże osobom zainteresowanym ogrom informacji dotyczących prowadzonej przez danego przedsiębiorcę działalności gospodarczej, jak również pozwolić zapoznać się z najnowszą ofertą takiej firmy. Zależnie od zapotrzebowania, ekran może mieć przekątną od czterdziestu do niemalże osiemdziesięciu cali, natomiast wyraźne treści prezentowane w żywych kolorach i antyrefleksyjny ekran sprawiają, że analiza oraz wchodzenie w interakcje z prezentowanymi materiałami promocyjnymi bądź informacyjnymi będzie samą przyjemnością.

Dzięki swojej wyjątkowej konstrukcji, totem interaktywny może stanąć w wielu miejscach, tak pod dachem jak i na otwartym terenie. Obecnie najchętniej jest on stosowany przez osoby pragnące rozpromować swoje usługi oraz produkty w galeriach handlowych, na dworcach, w hotelach, bądź też na lotniskach.

Możemy jednakże zapewnić, że lista możliwych miejsc w żadnym wypadku się tu nie kończy. Dzięki swoim niewielkim, nienachalnym gabarytom, urządzenie doskonale wpasuje się w wystrój siedziby firmy, będzie mogło zostać zainstalowane przed restauracją, jak również zagościć na skwerku zlokalizowanym niedaleko prowadzonego przedsiębiorstwa.

Oczywiście sama obudowa produktu może zostać w znacznym stopniu spersonalizowana, dzięki czemu totem będzie momentalnie kojarzony z określoną firmą, sprawiając, że będzie ona bardziej zapadała potencjalnym konsumentom w pamięć, a jak wiadomo – odpowiednia identyfikacja wizualna oraz dbałość o zunifikowany przekaz stanowią połowę sukcesu. Z radością zauważamy, że coraz większa liczba firm wykazuje żywe zainteresowanie totemami interaktywnymi i włącza je do swojego asortymentu promocyjno-informacyjnego.

Uważamy, że na przestrzeni kolejnych lat rozwiązanie to jeszcze bardziej się upowszechni oraz będzie stosowane jako skuteczna i bardziej ekonomiczna alternatywa dla tradycyjnych elementów reklamowych, do których zaliczyć można na przykład billboardy czy też banery.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Strona korzysta z plików cookies, aby korzystać z naszego portalu zaakceptuj - politykę prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close