Jaki jest sekret skutecznej reklamy? Nad tym zagadnieniem głowią się najtęższe umysły z kraju i zagranicy, bowiem doskonale zdają sobie oni sprawę, że osiągnięcie założonego celu promocyjnego może w prostej linii doprowadzić do zwiększenia rozpoznawalności danej marki oraz maksymalizacji zainteresowania oferowanymi przezeń produktami bądź też wyrobami.
Reklama zewnętrzna
Jedno jest pewne – to, co było skuteczne i przynosiło wymierne rezultaty jeszcze kilka lat temu obecnie powinno przejść do lamusa. Konsumenci o wiele lepiej reagują bowiem na innowacyjne rozwiązania technologiczne, które dodatkowo są wysoce responsywne oraz przyjazne dla użytkownika. W ten trend wpisuje się bez wątpienia totem zewnętrzny.
To wydawałoby się nieskomplikowane urządzenie kryje w sobie ogrom możliwości, a dodatkowo doceniane jest zarówno w kraju jak i za granicą z uwagi na swoją ponadprzeciętną wręcz uniwersalność. Konstrukcja takiego totemu jest niezwykle prosta – jest to bowiem ekran obsługujący funkcje dotykowe, który zamknięty jest szczelnie w wytrzymałej oraz odpornej na działanie niekorzystnych czynników atmosferycznych i uszkodzenia mechaniczne obudowie.
Zaoferować może on jednakże osobom zainteresowanym ogrom informacji dotyczących prowadzonej przez danego przedsiębiorcę działalności gospodarczej, jak również pozwolić zapoznać się z najnowszą ofertą takiej firmy. Zależnie od zapotrzebowania, ekran może mieć przekątną od czterdziestu do niemalże osiemdziesięciu cali, natomiast wyraźne treści prezentowane w żywych kolorach i antyrefleksyjny ekran sprawiają, że analiza oraz wchodzenie w interakcje z prezentowanymi materiałami promocyjnymi bądź informacyjnymi będzie samą przyjemnością.
Dzięki swojej wyjątkowej konstrukcji, totem interaktywny może stanąć w wielu miejscach, tak pod dachem jak i na otwartym terenie. Obecnie najchętniej jest on stosowany przez osoby pragnące rozpromować swoje usługi oraz produkty w galeriach handlowych, na dworcach, w hotelach, bądź też na lotniskach.
Możemy jednakże zapewnić, że lista możliwych miejsc w żadnym wypadku się tu nie kończy. Dzięki swoim niewielkim, nienachalnym gabarytom, urządzenie doskonale wpasuje się w wystrój siedziby firmy, będzie mogło zostać zainstalowane przed restauracją, jak również zagościć na skwerku zlokalizowanym niedaleko prowadzonego przedsiębiorstwa.
Oczywiście sama obudowa produktu może zostać w znacznym stopniu spersonalizowana, dzięki czemu totem będzie momentalnie kojarzony z określoną firmą, sprawiając, że będzie ona bardziej zapadała potencjalnym konsumentom w pamięć, a jak wiadomo – odpowiednia identyfikacja wizualna oraz dbałość o zunifikowany przekaz stanowią połowę sukcesu. Z radością zauważamy, że coraz większa liczba firm wykazuje żywe zainteresowanie totemami interaktywnymi i włącza je do swojego asortymentu promocyjno-informacyjnego.
Uważamy, że na przestrzeni kolejnych lat rozwiązanie to jeszcze bardziej się upowszechni oraz będzie stosowane jako skuteczna i bardziej ekonomiczna alternatywa dla tradycyjnych elementów reklamowych, do których zaliczyć można na przykład billboardy czy też banery.